Krznarić, I. (2016). Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961031
Krznarić, Ivana. "Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961031
Krznarić, Ivana. "Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961031
Krznarić, I. (2016). 'Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 29 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961031
Krznarić I. Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 December 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961031
I. Krznarić, "Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961031