prikaz prve stranice dokumenta Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. urn:nbn:hr:148:961031

Krznarić, Ivana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Krznarić, I. (2016). Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961031

Krznarić, Ivana. "Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961031

Krznarić, Ivana. "Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961031

Krznarić, I. (2016). 'Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 08 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961031

Krznarić I. Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 November 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961031

I. Krznarić, "Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961031