prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača
No public access
master's thesis
Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. urn:nbn:hr:148:248189

Valjak, Mateja
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Valjak, M. (2019). Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:248189

Valjak, Mateja. "Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:248189

Valjak, Mateja. "Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:248189

Valjak, M. (2019). 'Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 13 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:248189

Valjak M. Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 May 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:248189

M. Valjak, "Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:248189