Deriš, D. (2019). Uloga i važnost društvenih mreža u promociji paket aranžmana turoperatera na turističkom tržištu (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:817021
Deriš, Dario. "Uloga i važnost društvenih mreža u promociji paket aranžmana turoperatera na turističkom tržištu." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:817021
Deriš, Dario. "Uloga i važnost društvenih mreža u promociji paket aranžmana turoperatera na turističkom tržištu." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:817021
Deriš, D. (2019). 'Uloga i važnost društvenih mreža u promociji paket aranžmana turoperatera na turističkom tržištu', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 29 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:817021
Deriš D. Uloga i važnost društvenih mreža u promociji paket aranžmana turoperatera na turističkom tržištu [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 December 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:817021
D. Deriš, "Uloga i važnost društvenih mreža u promociji paket aranžmana turoperatera na turističkom tržištu", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:817021