Deriš, D. (2019). Uloga i važnost društvenih mreža u promociji paket aranžmana turoperatera na turističkom tržištu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:817021
Deriš, Dario. "Uloga i važnost društvenih mreža u promociji paket aranžmana turoperatera na turističkom tržištu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:817021
Deriš, Dario. "Uloga i važnost društvenih mreža u promociji paket aranžmana turoperatera na turističkom tržištu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:817021
Deriš, D. (2019). 'Uloga i važnost društvenih mreža u promociji paket aranžmana turoperatera na turističkom tržištu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:817021
Deriš D. Uloga i važnost društvenih mreža u promociji paket aranžmana turoperatera na turističkom tržištu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:817021
D. Deriš, "Uloga i važnost društvenih mreža u promociji paket aranžmana turoperatera na turističkom tržištu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:817021