prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže u funkciji poticanja lojalnosti potrošača modnih odjevnih maraka
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Društvene mreže u funkciji poticanja lojalnosti potrošača modnih odjevnih maraka
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. urn:nbn:hr:148:668556

Butorac, Mia
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Butorac, M. (2019). Društvene mreže u funkciji poticanja lojalnosti potrošača modnih odjevnih maraka (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:668556

Butorac, Mia. "Društvene mreže u funkciji poticanja lojalnosti potrošača modnih odjevnih maraka." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:668556

Butorac, Mia. "Društvene mreže u funkciji poticanja lojalnosti potrošača modnih odjevnih maraka." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:668556

Butorac, M. (2019). 'Društvene mreže u funkciji poticanja lojalnosti potrošača modnih odjevnih maraka', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:668556

Butorac M. Društvene mreže u funkciji poticanja lojalnosti potrošača modnih odjevnih maraka [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:668556

M. Butorac, "Društvene mreže u funkciji poticanja lojalnosti potrošača modnih odjevnih maraka", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:668556