Butorac, M. (2019). Društvene mreže u funkciji poticanja lojalnosti potrošača modnih odjevnih maraka (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:668556
Butorac, Mia. "Društvene mreže u funkciji poticanja lojalnosti potrošača modnih odjevnih maraka." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:668556
Butorac, Mia. "Društvene mreže u funkciji poticanja lojalnosti potrošača modnih odjevnih maraka." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:668556
Butorac, M. (2019). 'Društvene mreže u funkciji poticanja lojalnosti potrošača modnih odjevnih maraka', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:668556
Butorac M. Društvene mreže u funkciji poticanja lojalnosti potrošača modnih odjevnih maraka [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:668556
M. Butorac, "Društvene mreže u funkciji poticanja lojalnosti potrošača modnih odjevnih maraka", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:668556