prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva
No public access
master's thesis
Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. urn:nbn:hr:148:335765

Krajcarek, Karla
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Managerial Economics

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Krajcarek, K. (2019). Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765

Krajcarek, Karla. "Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765

Krajcarek, Karla. "Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765

Krajcarek, K. (2019). 'Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765

Krajcarek K. Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765

K. Krajcarek, "Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765