Krajcarek, K. (2019). Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765
Krajcarek, Karla. "Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765
Krajcarek, Karla. "Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765
Krajcarek, K. (2019). 'Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765
Krajcarek K. Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765
K. Krajcarek, "Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765