Savić, N. (2020). Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:880803
Savić, Nikolina. "Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:880803
Savić, Nikolina. "Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:880803
Savić, N. (2020). 'Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:880803
Savić N. Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:880803
N. Savić, "Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:880803