diplomski rad
Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:148:880803

Savić, Nikolina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Savić, N. (2020). Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:880803

Savić, Nikolina. "Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:880803

Savić, Nikolina. "Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:880803

Savić, N. (2020). 'Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:880803

Savić N. Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:880803

N. Savić, "Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:880803