Savić, N. (2020). Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:880803
Savić, Nikolina. "Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:880803
Savić, Nikolina. "Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:880803
Savić, N. (2020). 'Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:880803
Savić N. Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:880803
N. Savić, "Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:880803