Rojnica, L. (2020). VAŽNOST UNUTARNJEG IZGLEDA PRODAVAONICE ODJEĆE PRILIKOM DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:115651
Rojnica, Luka. "VAŽNOST UNUTARNJEG IZGLEDA PRODAVAONICE ODJEĆE PRILIKOM DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:115651
Rojnica, Luka. "VAŽNOST UNUTARNJEG IZGLEDA PRODAVAONICE ODJEĆE PRILIKOM DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:115651
Rojnica, L. (2020). 'VAŽNOST UNUTARNJEG IZGLEDA PRODAVAONICE ODJEĆE PRILIKOM DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 25 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:115651
Rojnica L. VAŽNOST UNUTARNJEG IZGLEDA PRODAVAONICE ODJEĆE PRILIKOM DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 December 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:115651
L. Rojnica, "VAŽNOST UNUTARNJEG IZGLEDA PRODAVAONICE ODJEĆE PRILIKOM DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:115651