Rojnica, L. (2020). VAŽNOST UNUTARNJEG IZGLEDA PRODAVAONICE ODJEĆE PRILIKOM DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:115651
Rojnica, Luka. "VAŽNOST UNUTARNJEG IZGLEDA PRODAVAONICE ODJEĆE PRILIKOM DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:115651
Rojnica, Luka. "VAŽNOST UNUTARNJEG IZGLEDA PRODAVAONICE ODJEĆE PRILIKOM DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:115651
Rojnica, L. (2020). 'VAŽNOST UNUTARNJEG IZGLEDA PRODAVAONICE ODJEĆE PRILIKOM DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:115651
Rojnica L. VAŽNOST UNUTARNJEG IZGLEDA PRODAVAONICE ODJEĆE PRILIKOM DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:115651
L. Rojnica, "VAŽNOST UNUTARNJEG IZGLEDA PRODAVAONICE ODJEĆE PRILIKOM DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:115651