prikaz prve stranice dokumenta Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. urn:nbn:hr:148:580825

Balenović, Karlo
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Organization and Management

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Balenović, K. (2020). Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:580825

Balenović, Karlo. "Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:580825

Balenović, Karlo. "Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:580825

Balenović, K. (2020). 'Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 01 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:580825

Balenović K. Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 September 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:580825

K. Balenović, "Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:580825