Balenović, K. (2020). Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:580825
Balenović, Karlo. "Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:580825
Balenović, Karlo. "Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:580825
Balenović, K. (2020). 'Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:580825
Balenović K. Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:580825
K. Balenović, "Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:580825