Guštin, V. (2020). Upravljanje sadržajem u kontekstu digitalnog marketinga na poslovnom tržištu (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:870590
Guštin, Valentina. "Upravljanje sadržajem u kontekstu digitalnog marketinga na poslovnom tržištu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:870590
Guštin, Valentina. "Upravljanje sadržajem u kontekstu digitalnog marketinga na poslovnom tržištu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:870590
Guštin, V. (2020). 'Upravljanje sadržajem u kontekstu digitalnog marketinga na poslovnom tržištu', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:870590
Guštin V. Upravljanje sadržajem u kontekstu digitalnog marketinga na poslovnom tržištu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:870590
V. Guštin, "Upravljanje sadržajem u kontekstu digitalnog marketinga na poslovnom tržištu", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:870590