prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje sadržajem u kontekstu digitalnog marketinga na poslovnom tržištu
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Upravljanje sadržajem u kontekstu digitalnog marketinga na poslovnom tržištu
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. urn:nbn:hr:148:870590

Guštin, Valentina
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Guštin, V. (2020). Upravljanje sadržajem u kontekstu digitalnog marketinga na poslovnom tržištu (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:870590

Guštin, Valentina. "Upravljanje sadržajem u kontekstu digitalnog marketinga na poslovnom tržištu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:870590

Guštin, Valentina. "Upravljanje sadržajem u kontekstu digitalnog marketinga na poslovnom tržištu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:870590

Guštin, V. (2020). 'Upravljanje sadržajem u kontekstu digitalnog marketinga na poslovnom tržištu', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:870590

Guštin V. Upravljanje sadržajem u kontekstu digitalnog marketinga na poslovnom tržištu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:870590

V. Guštin, "Upravljanje sadržajem u kontekstu digitalnog marketinga na poslovnom tržištu", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:870590