Guštin, V. (2020). Upravljanje sadržajem u kontekstu digitalnog marketinga na poslovnom tržištu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:870590
Guštin, Valentina. "Upravljanje sadržajem u kontekstu digitalnog marketinga na poslovnom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:870590
Guštin, Valentina. "Upravljanje sadržajem u kontekstu digitalnog marketinga na poslovnom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:870590
Guštin, V. (2020). 'Upravljanje sadržajem u kontekstu digitalnog marketinga na poslovnom tržištu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:870590
Guštin V. Upravljanje sadržajem u kontekstu digitalnog marketinga na poslovnom tržištu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:870590
V. Guštin, "Upravljanje sadržajem u kontekstu digitalnog marketinga na poslovnom tržištu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:870590