Abstract | Prije pokušaja definiranja marketinga potrebno je reći što bi bila njegova svrha. Naime, marketing pomaže shvatiti što sve stoji iza jednog kvalitetnog proizvoda ili usluge. On usmjerava u traženje načina kako bi se korisnicima ili potrošačima bolje prezentirali usluga, proizvod ili ideja od konkurencije. Dakle, osnovna zadaća marketinga je pronaći učinkovite i uspješne načine kako svojim poslovanjem udovoljiti interesima potrošača. Tu, naravno, postoji opasnost da neka poduzeća dobiju poriv manipulirati potrošačima u interesu poduzeća, npr. za većim profitom, no to nikako ne bi smio biti cilj. Bolje pozicioniranje na tržištu nikako ne bi smio biti rezultat manipulacije. (Previšić, Došen i sur., 2007., str. 1)
Digitalna promocija danas sve više dobiva na značaju te ja nezamislivo da današnji čovjek starosti 35 godina može živjeti bez informacijsko – komunikacijskih tehnologija koje se nalaze svuda oko njega, pa je zato potrebno i marketing usmjeriti prema informacijsko – komunikacijskim tehnologijama
Zato će kroz ovaj rad posebno biti obrađeno područje digitalnog marketinga, s posebnim osvrtom na promociju kroz influencere te kroz primjer najpoznatije obitelji na svijetu u području online marketinške promocije – obitelji Kardashian. |
Abstract (english) | Before attempting to define marketing, it is necessary to say what its purpose would be. Namely, marketing helps to understand what is behind a quality product or service. It focuses on finding ways to present a service, product, or idea to customers or consumers better than the competition. Thus, the basic task of marketing is to find effective and successful ways to satisfy the interest of consumers through the company business. There is, of course, a danger that some companies will get the urge to manipulate consumers in their interest, for example for higher profits, but this should by no means be the goal. Better market positioning should not be the result of manipulation. (Previšić, Došen i sur., 2007., str. 1)
Digital promotion is gaining more and more importance today, and it is unimaginable that today's 35-year-old can live without information and communication technologies that are all around them, so it is necessary to direct marketing towards those kind of technologies.
Therefore, this paper will deal specifically with the field of digital marketing, with special emphasis on promotion through influencers and, all that, through the example of the most famous family in the world in the field of online marketing promotion - the Kardashias. |