Ramić, I. (2020). ULOGA INFLUENCERA U PROMOCIJI MARKE : ULOGA INFLUENCERA U PROMOCIJI MARKE (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:688139
Ramić, Iva. "ULOGA INFLUENCERA U PROMOCIJI MARKE : ULOGA INFLUENCERA U PROMOCIJI MARKE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:688139
Ramić, Iva. "ULOGA INFLUENCERA U PROMOCIJI MARKE : ULOGA INFLUENCERA U PROMOCIJI MARKE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:688139
Ramić, I. (2020). 'ULOGA INFLUENCERA U PROMOCIJI MARKE : ULOGA INFLUENCERA U PROMOCIJI MARKE', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:688139
Ramić I. ULOGA INFLUENCERA U PROMOCIJI MARKE : ULOGA INFLUENCERA U PROMOCIJI MARKE [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:688139
I. Ramić, "ULOGA INFLUENCERA U PROMOCIJI MARKE : ULOGA INFLUENCERA U PROMOCIJI MARKE", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:688139