undergraduate thesis
GLAVNE ODREDNICE PONAŠANJA POTROŠAČA PRI IZBORU TURISTIČKE DESTINACIJE
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. urn:nbn:hr:148:739056

Klisović, Tina
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Klisović, T. (2020). GLAVNE ODREDNICE PONAŠANJA POTROŠAČA PRI IZBORU TURISTIČKE DESTINACIJE (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739056

Klisović, Tina. "GLAVNE ODREDNICE PONAŠANJA POTROŠAČA PRI IZBORU TURISTIČKE DESTINACIJE." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739056

Klisović, Tina. "GLAVNE ODREDNICE PONAŠANJA POTROŠAČA PRI IZBORU TURISTIČKE DESTINACIJE." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739056

Klisović, T. (2020). 'GLAVNE ODREDNICE PONAŠANJA POTROŠAČA PRI IZBORU TURISTIČKE DESTINACIJE', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 20 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739056

Klisović T. GLAVNE ODREDNICE PONAŠANJA POTROŠAČA PRI IZBORU TURISTIČKE DESTINACIJE [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 May 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739056

T. Klisović, "GLAVNE ODREDNICE PONAŠANJA POTROŠAČA PRI IZBORU TURISTIČKE DESTINACIJE", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739056