prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. urn:nbn:hr:148:366789

Tomić, Jelena
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Tomić, J. (2020). Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366789

Tomić, Jelena. "Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366789

Tomić, Jelena. "Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366789

Tomić, J. (2020). 'Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366789

Tomić J. Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366789

J. Tomić, "Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366789