prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:148:366789

Tomić, Jelena
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Tomić, J. (2020). Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366789

Tomić, Jelena. "Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366789

Tomić, Jelena. "Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366789

Tomić, J. (2020). 'Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366789

Tomić J. Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366789

J. Tomić, "Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366789