Lacković, K. (2020). Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590920
Lacković, Klara. "Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590920
Lacković, Klara. "Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590920
Lacković, K. (2020). 'Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 04 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590920
Lacković K. Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2025 January 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590920
K. Lacković, "Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590920