prikaz prve stranice dokumenta Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. urn:nbn:hr:148:590920

Lacković, Klara
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Lacković, K. (2020). Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590920

Lacković, Klara. "Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590920

Lacković, Klara. "Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590920

Lacković, K. (2020). 'Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 29 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590920

Lacković K. Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 June 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590920

K. Lacković, "Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590920