prikaz prve stranice dokumenta Marketinška komunikacija Europe kao turističke destinacije za mlade
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Marketinška komunikacija Europe kao turističke destinacije za mlade
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. urn:nbn:hr:148:125593

Biljecki, Lucija
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Biljecki, L. (2020). Marketinška komunikacija Europe kao turističke destinacije za mlade (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:125593

Biljecki, Lucija. "Marketinška komunikacija Europe kao turističke destinacije za mlade." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:125593

Biljecki, Lucija. "Marketinška komunikacija Europe kao turističke destinacije za mlade." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:125593

Biljecki, L. (2020). 'Marketinška komunikacija Europe kao turističke destinacije za mlade', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 06 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:125593

Biljecki L. Marketinška komunikacija Europe kao turističke destinacije za mlade [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 November 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:125593

L. Biljecki, "Marketinška komunikacija Europe kao turističke destinacije za mlade", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:125593