prikaz prve stranice dokumenta Marketinška komunikacija Europe kao turističke destinacije za mlade
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Marketinška komunikacija Europe kao turističke destinacije za mlade
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:148:125593

Biljecki, Lucija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Biljecki, L. (2020). Marketinška komunikacija Europe kao turističke destinacije za mlade (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:125593

Biljecki, Lucija. "Marketinška komunikacija Europe kao turističke destinacije za mlade." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:125593

Biljecki, Lucija. "Marketinška komunikacija Europe kao turističke destinacije za mlade." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:125593

Biljecki, L. (2020). 'Marketinška komunikacija Europe kao turističke destinacije za mlade', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 02.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:125593

Biljecki L. Marketinška komunikacija Europe kao turističke destinacije za mlade [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 02.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:125593

L. Biljecki, "Marketinška komunikacija Europe kao turističke destinacije za mlade", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:125593