Batarilo, A. (2021). Važnost društvenih mreža pri kupnji odjeće u višekanalnoj maloprodaji (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851675
Batarilo, Anton. "Važnost društvenih mreža pri kupnji odjeće u višekanalnoj maloprodaji." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851675
Batarilo, Anton. "Važnost društvenih mreža pri kupnji odjeće u višekanalnoj maloprodaji." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851675
Batarilo, A. (2021). 'Važnost društvenih mreža pri kupnji odjeće u višekanalnoj maloprodaji', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851675
Batarilo A. Važnost društvenih mreža pri kupnji odjeće u višekanalnoj maloprodaji [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851675
A. Batarilo, "Važnost društvenih mreža pri kupnji odjeće u višekanalnoj maloprodaji", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851675