Batarilo, A. (2021). Važnost društvenih mreža pri kupnji odjeće u višekanalnoj maloprodaji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851675
Batarilo, Anton. "Važnost društvenih mreža pri kupnji odjeće u višekanalnoj maloprodaji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851675
Batarilo, Anton. "Važnost društvenih mreža pri kupnji odjeće u višekanalnoj maloprodaji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851675
Batarilo, A. (2021). 'Važnost društvenih mreža pri kupnji odjeće u višekanalnoj maloprodaji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851675
Batarilo A. Važnost društvenih mreža pri kupnji odjeće u višekanalnoj maloprodaji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851675
A. Batarilo, "Važnost društvenih mreža pri kupnji odjeće u višekanalnoj maloprodaji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851675