master's thesis
Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje ekoloških prehrambenih proizvoda trgovačke marke
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. urn:nbn:hr:148:752378

Salopek, Mateja
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Trade and International Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Salopek, M. (2021). Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje ekoloških prehrambenih proizvoda trgovačke marke (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752378

Salopek, Mateja. "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje ekoloških prehrambenih proizvoda trgovačke marke." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752378

Salopek, Mateja. "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje ekoloških prehrambenih proizvoda trgovačke marke." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752378

Salopek, M. (2021). 'Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje ekoloških prehrambenih proizvoda trgovačke marke', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 26 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752378

Salopek M. Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje ekoloških prehrambenih proizvoda trgovačke marke [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2024 June 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752378

M. Salopek, "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje ekoloških prehrambenih proizvoda trgovačke marke", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752378