Salopek, M. (2021). Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje ekoloških prehrambenih proizvoda trgovačke marke (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752378
Salopek, Mateja. "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje ekoloških prehrambenih proizvoda trgovačke marke." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752378
Salopek, Mateja. "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje ekoloških prehrambenih proizvoda trgovačke marke." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752378
Salopek, M. (2021). 'Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje ekoloških prehrambenih proizvoda trgovačke marke', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 02 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752378
Salopek M. Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje ekoloških prehrambenih proizvoda trgovačke marke [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2024 October 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752378
M. Salopek, "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje ekoloških prehrambenih proizvoda trgovačke marke", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752378