Salopek, M. (2021). Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje ekoloških prehrambenih proizvoda trgovačke marke (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752378
Salopek, Mateja. "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje ekoloških prehrambenih proizvoda trgovačke marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752378
Salopek, Mateja. "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje ekoloških prehrambenih proizvoda trgovačke marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752378
Salopek, M. (2021). 'Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje ekoloških prehrambenih proizvoda trgovačke marke', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752378
Salopek M. Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje ekoloških prehrambenih proizvoda trgovačke marke [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752378
M. Salopek, "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje ekoloških prehrambenih proizvoda trgovačke marke", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752378