master's thesis
Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. urn:nbn:hr:148:719928

Antolović, Antonio
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Antolović, A. (2022). Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:719928

Antolović, Antonio. "Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:719928

Antolović, Antonio. "Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:719928

Antolović, A. (2022). 'Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 20 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:719928

Antolović A. Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 May 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:719928

A. Antolović, "Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:719928