diplomski rad
Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. urn:nbn:hr:148:719928

Antolović, Antonio
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Antolović, A. (2022). Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:719928

Antolović, Antonio. "Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:719928

Antolović, Antonio. "Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:719928

Antolović, A. (2022). 'Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:719928

Antolović A. Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:719928

A. Antolović, "Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:719928