master's thesis
Analiza interaktivne marketinške komunikacije maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. urn:nbn:hr:148:836456

Halužan, Nikolina
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Halužan, N. (2022). Analiza interaktivne marketinške komunikacije maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836456

Halužan, Nikolina. "Analiza interaktivne marketinške komunikacije maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836456

Halužan, Nikolina. "Analiza interaktivne marketinške komunikacije maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836456

Halužan, N. (2022). 'Analiza interaktivne marketinške komunikacije maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 24 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836456

Halužan N. Analiza interaktivne marketinške komunikacije maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 December 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836456

N. Halužan, "Analiza interaktivne marketinške komunikacije maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836456