Halužan, N. (2022). Analiza interaktivne marketinške komunikacije maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836456
Halužan, Nikolina. "Analiza interaktivne marketinške komunikacije maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836456
Halužan, Nikolina. "Analiza interaktivne marketinške komunikacije maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836456
Halužan, N. (2022). 'Analiza interaktivne marketinške komunikacije maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836456
Halužan N. Analiza interaktivne marketinške komunikacije maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836456
N. Halužan, "Analiza interaktivne marketinške komunikacije maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836456