master's thesis
Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. urn:nbn:hr:148:579688

Višić, Antonela
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Višić, A. (2022). Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:579688

Višić, Antonela. "Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:579688

Višić, Antonela. "Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:579688

Višić, A. (2022). 'Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 08 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:579688

Višić A. Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 July 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:579688

A. Višić, "Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:579688