diplomski rad
Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. urn:nbn:hr:148:579688

Višić, Antonela
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Višić, A. (2022). Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:579688

Višić, Antonela. "Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:579688

Višić, Antonela. "Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:579688

Višić, A. (2022). 'Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:579688

Višić A. Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:579688

A. Višić, "Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:579688