prikaz prve stranice dokumenta Primjena modela virtualno-reprezentacijsko-apstraktne edukacijske sekvence kao podrške učeniku s teškoćama u razvoju u predmetnom kurikulumu Matematika
Embargo period 2025-07-05
master's thesis
Primjena modela virtualno-reprezentacijsko-apstraktne edukacijske sekvence kao podrške učeniku s teškoćama u razvoju u predmetnom kurikulumu Matematika
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2024. urn:nbn:hr:158:400818

Mikec, Magdalena
University of Zagreb
Faculty of Education and Rehabilitation Sciences

Cite this document

Mikec, M. (2024). Primjena modela virtualno-reprezentacijsko-apstraktne edukacijske sekvence kao podrške učeniku s teškoćama u razvoju u predmetnom kurikulumu Matematika (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:400818

Mikec, Magdalena. "Primjena modela virtualno-reprezentacijsko-apstraktne edukacijske sekvence kao podrške učeniku s teškoćama u razvoju u predmetnom kurikulumu Matematika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:400818

Mikec, Magdalena. "Primjena modela virtualno-reprezentacijsko-apstraktne edukacijske sekvence kao podrške učeniku s teškoćama u razvoju u predmetnom kurikulumu Matematika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:400818

Mikec, M. (2024). 'Primjena modela virtualno-reprezentacijsko-apstraktne edukacijske sekvence kao podrške učeniku s teškoćama u razvoju u predmetnom kurikulumu Matematika', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:400818

Mikec M. Primjena modela virtualno-reprezentacijsko-apstraktne edukacijske sekvence kao podrške učeniku s teškoćama u razvoju u predmetnom kurikulumu Matematika [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2024 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:400818

M. Mikec, "Primjena modela virtualno-reprezentacijsko-apstraktne edukacijske sekvence kao podrške učeniku s teškoćama u razvoju u predmetnom kurikulumu Matematika", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:400818