prikaz prve stranice dokumenta Primjena modela virtualno-reprezentacijsko-apstraktne edukacijske sekvence kao podrške učeniku s teškoćama u razvoju u predmetnom kurikulumu Matematika
Rad dostupan nakon 2025-07-05
diplomski rad
Primjena modela virtualno-reprezentacijsko-apstraktne edukacijske sekvence kao podrške učeniku s teškoćama u razvoju u predmetnom kurikulumu Matematika
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:158:400818

Mikec, Magdalena
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Institucijski repozitorij: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Citirajte ovaj rad

Mikec, M. (2024). Primjena modela virtualno-reprezentacijsko-apstraktne edukacijske sekvence kao podrške učeniku s teškoćama u razvoju u predmetnom kurikulumu Matematika (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:400818

Mikec, Magdalena. "Primjena modela virtualno-reprezentacijsko-apstraktne edukacijske sekvence kao podrške učeniku s teškoćama u razvoju u predmetnom kurikulumu Matematika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:400818

Mikec, Magdalena. "Primjena modela virtualno-reprezentacijsko-apstraktne edukacijske sekvence kao podrške učeniku s teškoćama u razvoju u predmetnom kurikulumu Matematika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:400818

Mikec, M. (2024). 'Primjena modela virtualno-reprezentacijsko-apstraktne edukacijske sekvence kao podrške učeniku s teškoćama u razvoju u predmetnom kurikulumu Matematika', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:400818

Mikec M. Primjena modela virtualno-reprezentacijsko-apstraktne edukacijske sekvence kao podrške učeniku s teškoćama u razvoju u predmetnom kurikulumu Matematika [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2024 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:400818

M. Mikec, "Primjena modela virtualno-reprezentacijsko-apstraktne edukacijske sekvence kao podrške učeniku s teškoćama u razvoju u predmetnom kurikulumu Matematika", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:400818