master's thesis
Učinak programa poticanja perceptivno kognitivnih vještina na razvoj grafomotorike kod djeteta s usporenim psihomotoričkim razvojem
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2020. urn:nbn:hr:158:535324

Mihaljević, Andrea
University of Zagreb
Faculty of Education and Rehabilitation Sciences

Cite this document

Mihaljević, A. (2020). Učinak programa poticanja perceptivno kognitivnih vještina na razvoj grafomotorike kod djeteta s usporenim psihomotoričkim razvojem (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:535324

Mihaljević, Andrea. "Učinak programa poticanja perceptivno kognitivnih vještina na razvoj grafomotorike kod djeteta s usporenim psihomotoričkim razvojem." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:535324

Mihaljević, Andrea. "Učinak programa poticanja perceptivno kognitivnih vještina na razvoj grafomotorike kod djeteta s usporenim psihomotoričkim razvojem." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:535324

Mihaljević, A. (2020). 'Učinak programa poticanja perceptivno kognitivnih vještina na razvoj grafomotorike kod djeteta s usporenim psihomotoričkim razvojem', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 29 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:535324

Mihaljević A. Učinak programa poticanja perceptivno kognitivnih vještina na razvoj grafomotorike kod djeteta s usporenim psihomotoričkim razvojem [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2020 [cited 2024 April 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:535324

A. Mihaljević, "Učinak programa poticanja perceptivno kognitivnih vještina na razvoj grafomotorike kod djeteta s usporenim psihomotoričkim razvojem", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:535324