Implementiranje mobilnog marketinga u promocijski miks integrirane marketinške komunikacije putem android aplikacije namijenjene posjetiteljima Nacionalnog parka Paklenica
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek, 2020. urn:nbn:hr:200:461368
Tivanovac, Matija
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek Department of Core Courses Chair of Mathematics, Physics and Mechanical Engineering
Tivanovac, M. (2020). Implementiranje mobilnog marketinga u promocijski miks integrirane marketinške komunikacije putem android aplikacije namijenjene posjetiteljima Nacionalnog parka Paklenica (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:461368
Tivanovac, Matija. "Implementiranje mobilnog marketinga u promocijski miks integrirane marketinške komunikacije putem android aplikacije namijenjene posjetiteljima Nacionalnog parka Paklenica." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:461368
Tivanovac, Matija. "Implementiranje mobilnog marketinga u promocijski miks integrirane marketinške komunikacije putem android aplikacije namijenjene posjetiteljima Nacionalnog parka Paklenica." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:461368
Tivanovac, M. (2020). 'Implementiranje mobilnog marketinga u promocijski miks integrirane marketinške komunikacije putem android aplikacije namijenjene posjetiteljima Nacionalnog parka Paklenica', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek, accessed 28 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:461368
Tivanovac M. Implementiranje mobilnog marketinga u promocijski miks integrirane marketinške komunikacije putem android aplikacije namijenjene posjetiteljima Nacionalnog parka Paklenica [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek; 2020 [cited 2024 April 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:461368
M. Tivanovac, "Implementiranje mobilnog marketinga u promocijski miks integrirane marketinške komunikacije putem android aplikacije namijenjene posjetiteljima Nacionalnog parka Paklenica", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:461368