Implementiranje mobilnog marketinga u promocijski miks integrirane marketinške komunikacije putem android aplikacije namijenjene posjetiteljima Nacionalnog parka Paklenica
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, 2020. urn:nbn:hr:200:461368
Tivanovac, Matija
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek Zavod za zajedničke predmete Katedra za matematiku, fiziku i strojarstvo
Tivanovac, M. (2020). Implementiranje mobilnog marketinga u promocijski miks integrirane marketinške komunikacije putem android aplikacije namijenjene posjetiteljima Nacionalnog parka Paklenica (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:461368
Tivanovac, Matija. "Implementiranje mobilnog marketinga u promocijski miks integrirane marketinške komunikacije putem android aplikacije namijenjene posjetiteljima Nacionalnog parka Paklenica." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:461368
Tivanovac, Matija. "Implementiranje mobilnog marketinga u promocijski miks integrirane marketinške komunikacije putem android aplikacije namijenjene posjetiteljima Nacionalnog parka Paklenica." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:461368
Tivanovac, M. (2020). 'Implementiranje mobilnog marketinga u promocijski miks integrirane marketinške komunikacije putem android aplikacije namijenjene posjetiteljima Nacionalnog parka Paklenica', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:461368
Tivanovac M. Implementiranje mobilnog marketinga u promocijski miks integrirane marketinške komunikacije putem android aplikacije namijenjene posjetiteljima Nacionalnog parka Paklenica [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek; 2020 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:461368
M. Tivanovac, "Implementiranje mobilnog marketinga u promocijski miks integrirane marketinške komunikacije putem android aplikacije namijenjene posjetiteljima Nacionalnog parka Paklenica", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:461368