undergraduate thesis
Vizualni identitet kao element uspješnog upravljanja i poslovanja tvrtke
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. urn:nbn:hr:142:070248

Jurčić, Mateja
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Information Sciences

Institutional repository: FFOS-repository

Cite this document

Jurčić, M. (2015). Vizualni identitet kao element uspješnog upravljanja i poslovanja tvrtke (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:070248

Jurčić, Mateja. "Vizualni identitet kao element uspješnog upravljanja i poslovanja tvrtke." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:070248

Jurčić, Mateja. "Vizualni identitet kao element uspješnog upravljanja i poslovanja tvrtke." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:070248

Jurčić, M. (2015). 'Vizualni identitet kao element uspješnog upravljanja i poslovanja tvrtke', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 12 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:070248

Jurčić M. Vizualni identitet kao element uspješnog upravljanja i poslovanja tvrtke [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2015 [cited 2024 July 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:070248

M. Jurčić, "Vizualni identitet kao element uspješnog upravljanja i poslovanja tvrtke", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:070248