Jurčić, M. (2015). Vizualni identitet kao element uspješnog upravljanja i poslovanja tvrtke (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:070248
Jurčić, Mateja. "Vizualni identitet kao element uspješnog upravljanja i poslovanja tvrtke." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:070248
Jurčić, Mateja. "Vizualni identitet kao element uspješnog upravljanja i poslovanja tvrtke." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:070248
Jurčić, M. (2015). 'Vizualni identitet kao element uspješnog upravljanja i poslovanja tvrtke', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:070248
Jurčić M. Vizualni identitet kao element uspješnog upravljanja i poslovanja tvrtke [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2015 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:070248
M. Jurčić, "Vizualni identitet kao element uspješnog upravljanja i poslovanja tvrtke", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:070248