master's thesis
Odnos socijalnih vještina, depresivnih simptoma i školskog uspjeha kod srednjoškolaca
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2014. urn:nbn:hr:142:590772

Vinaj, Anja
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Humanities and Social Sciences
Depatrment of Psychology

Institutional repository: FFOS-repository

Cite this document

Vinaj, A. (2014). Odnos socijalnih vještina, depresivnih simptoma i školskog uspjeha kod srednjoškolaca (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:590772

Vinaj, Anja. "Odnos socijalnih vještina, depresivnih simptoma i školskog uspjeha kod srednjoškolaca." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:590772

Vinaj, Anja. "Odnos socijalnih vještina, depresivnih simptoma i školskog uspjeha kod srednjoškolaca." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:590772

Vinaj, A. (2014). 'Odnos socijalnih vještina, depresivnih simptoma i školskog uspjeha kod srednjoškolaca', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 24 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:590772

Vinaj A. Odnos socijalnih vještina, depresivnih simptoma i školskog uspjeha kod srednjoškolaca [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2014 [cited 2024 April 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:590772

A. Vinaj, "Odnos socijalnih vještina, depresivnih simptoma i školskog uspjeha kod srednjoškolaca", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:590772