Vinaj, A. (2014). Odnos socijalnih vještina, depresivnih simptoma i školskog uspjeha kod srednjoškolaca (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:590772
Vinaj, Anja. "Odnos socijalnih vještina, depresivnih simptoma i školskog uspjeha kod srednjoškolaca." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:590772
Vinaj, Anja. "Odnos socijalnih vještina, depresivnih simptoma i školskog uspjeha kod srednjoškolaca." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:590772
Vinaj, A. (2014). 'Odnos socijalnih vještina, depresivnih simptoma i školskog uspjeha kod srednjoškolaca', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:590772
Vinaj A. Odnos socijalnih vještina, depresivnih simptoma i školskog uspjeha kod srednjoškolaca [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2014 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:590772
A. Vinaj, "Odnos socijalnih vještina, depresivnih simptoma i školskog uspjeha kod srednjoškolaca", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:590772