Other - Review
FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME
FLUMINENSIA : časopis za filološka istraživanja, 27 (2015), 1; 222-227. urn:nbn:hr:186:637065


Cite this document

Opašić, M. (2015). FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME. FLUMINENSIA : časopis za filološka istraživanja, 27. (1), 222-227. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:637065

Opašić, Maja. "FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME." FLUMINENSIA : časopis za filološka istraživanja, vol. 27, no. 1, 2015, pp. 222-227. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:637065

Opašić, Maja. "FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME." FLUMINENSIA : časopis za filološka istraživanja 27, no. 1 (2015): 222-227. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:637065

Opašić, M. (2015) 'FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME', FLUMINENSIA : časopis za filološka istraživanja, 27(1), pp. 222-227. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:637065 (Accessed 02 December 2024)

Opašić M. FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME. FLUMINENSIA : časopis za filološka istraživanja [Internet]. 2015 June [cited 2024 December 02];27(1):222-227. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:637065

M. Opašić, "FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME", FLUMINENSIA : časopis za filološka istraživanja, vol. 27, no. 1, pp. 222-227, June 2015. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:637065. [Accessed: 02 December 2024]