Opašić, M. (2015). FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME. FLUMINENSIA : časopis za filološka istraživanja, 27. (1), 222-227. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:637065
Opašić, Maja. "FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME." FLUMINENSIA : časopis za filološka istraživanja, vol. 27, br. 1, 2015, str. 222-227. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:637065
Opašić, Maja. "FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME." FLUMINENSIA : časopis za filološka istraživanja 27, br. 1 (2015): 222-227. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:637065
Opašić, M. (2015) 'FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME', FLUMINENSIA : časopis za filološka istraživanja, 27(1), str. 222-227. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:637065 (Datum pristupa: 30.11.2024.)
Opašić M. FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME. FLUMINENSIA : časopis za filološka istraživanja [Internet]. 06.2015. [pristupljeno 30.11.2024.];27(1):222-227. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:637065
M. Opašić, "FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME", FLUMINENSIA : časopis za filološka istraživanja, vol. 27, br. 1, str. 222-227, Lipanj 2015. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:637065. [Citirano: 30.11.2024.]