Vrcelj, S. (2016). Izazovi kojima su pedagozi izloženi u savjetodavnom radu - globalizacijski kontekst i (anti)vrijednosti. Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 65. (1), 59-73. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:843239
Vrcelj, Sofija. "Izazovi kojima su pedagozi izloženi u savjetodavnom radu - globalizacijski kontekst i (anti)vrijednosti." Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, vol. 65, no. 1, 2016, pp. 59-73. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:843239
Vrcelj, Sofija. "Izazovi kojima su pedagozi izloženi u savjetodavnom radu - globalizacijski kontekst i (anti)vrijednosti." Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu 65, no. 1 (2016): 59-73. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:843239
Vrcelj, S. (2016) 'Izazovi kojima su pedagozi izloženi u savjetodavnom radu - globalizacijski kontekst i (anti)vrijednosti', Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 65(1), pp. 59-73. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:843239 (Accessed 23 November 2024)
Vrcelj S. Izazovi kojima su pedagozi izloženi u savjetodavnom radu - globalizacijski kontekst i (anti)vrijednosti. Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu [Internet]. 2016 February [cited 2024 November 23];65(1):59-73. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:843239
S. Vrcelj, "Izazovi kojima su pedagozi izloženi u savjetodavnom radu - globalizacijski kontekst i (anti)vrijednosti", Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, vol. 65, no. 1, pp. 59-73, February 2016. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:843239. [Accessed: 23 November 2024]