Vrcelj, S. (2016). Izazovi kojima su pedagozi izloženi u savjetodavnom radu - globalizacijski kontekst i (anti)vrijednosti. Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 65. (1), 59-73. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:843239
Vrcelj, Sofija. "Izazovi kojima su pedagozi izloženi u savjetodavnom radu - globalizacijski kontekst i (anti)vrijednosti." Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, vol. 65, br. 1, 2016, str. 59-73. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:843239
Vrcelj, Sofija. "Izazovi kojima su pedagozi izloženi u savjetodavnom radu - globalizacijski kontekst i (anti)vrijednosti." Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu 65, br. 1 (2016): 59-73. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:843239
Vrcelj, S. (2016) 'Izazovi kojima su pedagozi izloženi u savjetodavnom radu - globalizacijski kontekst i (anti)vrijednosti', Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 65(1), str. 59-73. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:843239 (Datum pristupa: 27.11.2024.)
Vrcelj S. Izazovi kojima su pedagozi izloženi u savjetodavnom radu - globalizacijski kontekst i (anti)vrijednosti. Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu [Internet]. 02.2016. [pristupljeno 27.11.2024.];65(1):59-73. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:843239
S. Vrcelj, "Izazovi kojima su pedagozi izloženi u savjetodavnom radu - globalizacijski kontekst i (anti)vrijednosti", Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, vol. 65, br. 1, str. 59-73, Veljača 2016. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:843239. [Citirano: 27.11.2024.]