master's thesis
Povezanost stavova prema digitalnim tehnologijama, percepcije školske kulture za IKT i korištenja digitalne tehnologije kod nastavnika
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. urn:nbn:hr:186:849038

Brkljača, Luči
University of Rijeka
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Psychology

Cite this document

Brkljača, L. (2022). Povezanost stavova prema digitalnim tehnologijama, percepcije školske kulture za IKT i korištenja digitalne tehnologije kod nastavnika (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:849038

Brkljača, Luči. "Povezanost stavova prema digitalnim tehnologijama, percepcije školske kulture za IKT i korištenja digitalne tehnologije kod nastavnika." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:849038

Brkljača, Luči. "Povezanost stavova prema digitalnim tehnologijama, percepcije školske kulture za IKT i korištenja digitalne tehnologije kod nastavnika." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:849038

Brkljača, L. (2022). 'Povezanost stavova prema digitalnim tehnologijama, percepcije školske kulture za IKT i korištenja digitalne tehnologije kod nastavnika', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 03 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:849038

Brkljača L. Povezanost stavova prema digitalnim tehnologijama, percepcije školske kulture za IKT i korištenja digitalne tehnologije kod nastavnika [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2022 [cited 2024 May 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:849038

L. Brkljača, "Povezanost stavova prema digitalnim tehnologijama, percepcije školske kulture za IKT i korištenja digitalne tehnologije kod nastavnika", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:849038