Brkljača, L. (2022). Povezanost stavova prema digitalnim tehnologijama, percepcije školske kulture za IKT i korištenja digitalne tehnologije kod nastavnika (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:849038
Brkljača, Luči. "Povezanost stavova prema digitalnim tehnologijama, percepcije školske kulture za IKT i korištenja digitalne tehnologije kod nastavnika." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:849038
Brkljača, Luči. "Povezanost stavova prema digitalnim tehnologijama, percepcije školske kulture za IKT i korištenja digitalne tehnologije kod nastavnika." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:849038
Brkljača, L. (2022). 'Povezanost stavova prema digitalnim tehnologijama, percepcije školske kulture za IKT i korištenja digitalne tehnologije kod nastavnika', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:849038
Brkljača L. Povezanost stavova prema digitalnim tehnologijama, percepcije školske kulture za IKT i korištenja digitalne tehnologije kod nastavnika [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2022 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:849038
L. Brkljača, "Povezanost stavova prema digitalnim tehnologijama, percepcije školske kulture za IKT i korištenja digitalne tehnologije kod nastavnika", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:849038