Title (croatian) | Edukacijska psihologija |
Author | Svjetlana Kolić-Vehovec |
Author's institution | University of Rijeka Faculty of Humanities and Social Sciences (Department of Psychology) |
Scientific / art field, discipline and subdiscipline | SOCIAL SCIENCES Psychology |
Abstract (croatian) | Skripta daje prikaz sadržaja edukacijske psihologije. U poglavlju o teorijama učenja govori se o biheviorističkim i kognitivističkim shvaćanjima učenja. U slijedećem poglavlju navode se načini na koje se spoznaje različitih teorija primjenjuju u procesu poučavanja. U poglavlju o individualnim razlikama govori se o inteligenciji i motivaciji kao glavnim izvorima razlika u postignuću učenika. Također se govori o učenicima s posebnim potrebama, te specifičnostima njihovog poučavanja. Poglavlje o evaluaciji obrađuje značajke školskih ocjena, te metode evaluacije napredovanja učenika. Skripta obrađuje i socijalne odnose kao činioce razrednog ozračja koji utječu na postignuće učenika, te školsku disciplinu kao uvjet za efikasno poučavanje. |
Keywords (croatian) | |
Language | croatian |
Publication type | Authored book-Scientific book-Textbook for higher education |
Publication status | Published |
Peer review | Peer review - domestic |
Publication version | Published version |
Pages | 167 |
ISBN | 953-6104-21-0 |
URN:NBN | urn:nbn:hr:186:083969 |
Printed book publication date | 1999 |
Type of resource | Text |
Publisher | Filozofski fakultet |
Publishing place | Rijeka |
Access conditions | Open access |
Terms of use | |
Created on | 2023-06-20 11:29:44 |